onsdag 20 februari 2008

Bebis Daisy.

Sötnos tittar på tv!
Snart ska jag skjussa upp Mille pille till farmor&farfar.
Jag och Annelie ska hem till Sandra och titta lite på hennes bebis. Ja och umgås lite med Sandra också förståss hehe. Men först ska vi åka och handla en liten grejs som daisy kommer bli såååå otroligt glad över :) Får ta ett gulligt kort på henne idag och lägga upp här :)
Glöm ej LOST ikväll då...







Jag & Annelie tog en sväng förbi Babyland och Toys R us. Köpte en liten leksak åt Daisy och en Bamse godnatt cd skiva till Milton. Tog sen drive throu på mc donalds (vet ej om jag stavade rätt på throu) så vi skulle vara mätta o glada när vi kom till Sandra & Edward.
Daisy sov när vi kom. Ja det var inte många minuter hon va vaken direkt, men det är väl så i början. Mitt minne har försvunnit typ.
Så liten o söt bebis. Riktigt brun också. Solbränd sen thailand haha :)
Blidde kaffe och sockerkaka, muuuums!! Cornelia var sålart me. Hon åt mat hon... hela ansiktet fullt hihi. Maten i näsan fick inte mamma Annelie bort så det fick sitta kvar ;) Nyser hon säkert bort sen.
Hämtade sen upp Milton, Ubbe&Anne och Jessika vid Tb´s parkeringen och for hemmåt.
Som vanligt blev det lika jox för matlagningen. Laddade en tvätt, plockade ur diskmaskinen och städade undan alla miltons bilar som ligger överallt så man typ snubblar när man går haha nä kanske inte så illa men iaf.
Nu står potatisn på spisen och kaslern med egen gjord sås står i ugnen. Luktar gott.
Milton och pappa Robin sitter i soffan och tittar på "Hajar som hajar".










Ikväll är den heliga onsdagskvällen. Bänkad framför tvn kl 21.00. Lost!


Inga kommentarer: