tisdag 12 februari 2008

Första gången..

Okej, vem då jag som kommer att skriva denna fantastiska blogg?! ;)


Madeleine (Madde) 23 år
Bor tillsammans med mina helt underbara prinsar i Tullinge.
Prins 1: Sambo Robin oxå 23 år, Prins 2: Milton min son 2 år i april.
Just nu är jag lite av varje mammaledig/arbetslös. Att det ska vara så jävla svårt att få säg ett litet arbete. Men jag säger bara V.9 då smäller det... Bokrean på Åhlens! Kollega med Emma för 1 vecka är inte illa.
Måste ha ett fast arbete med en hyffsad lön. Börjar bli trångt i vår tvåa vi bor i. Lillkillen börjar bli stor och tar rätt så mycket plats, iaf hans leksaker.
Att få Milton är absolut det bästa som hänt. Tycker såklart båda jag och pappa Robin.










Nu är Melodifestivalen ifull gång och det innebär att schlagerbabesen Madde&Madde sitter bänkade framför tvn i några lördarg framöver. Ni som vill får jätte gärna va me, bara att höra av dig :)


Grattis Sandra till bebisen!!


Pjuu, jobbigt de här med blogg märkte jag. Redan lixom, hur ska de här gå hade jag tänkt mig. Nämen de ska nog gå bra bara man kommer in i allt, hur man gör med text, bild osv, ni hajar.



Jessika my best friend, såklart du ska få en liten rad här i mitt första blogginlägg ever. Så fin så hjärtat. God mat blev det idag va?! mums fillibabba.. tackar!


Love love love!!


Yes, de här va allt för mig this time. Fortsätt gärna läsa mina kommande inlägg.

Pussssssssss & Kraaaaaaaaaaam


Inga kommentarer: