fredag 22 februari 2008

Kiss i pottan?

Haha ja jag satte ut Miltons svarta björn potta mitt på golvet. Tänkte jag skulle ge mig in i potträning. Kan ju ta några dagar har jag hört innan dom vågar sig på att sätta sig på pottan. Just nu har det blivit typ 5 kisspölar precis runt pottan. Inte en ända liten droppe i pottan haha. Men det kommer nog. Tänkte att han kanske kunde bli blöjfri på dagen innan han blir 2 år. Han ska få börja bli blöjfri när han ska sova på dagen.

Hoppas Jessika vaknar snart för det var väl tänkt att vi kanske skulle äta frulle ihop. Smörgås och kaffe. Milton får äte lite lunch då. Sen blir det hämta upp svärföräldrarna och börja köra mot strängnäs.
Besiktning kl 15.40.
Innan dess blir det lite fika hos Robins farmor&farfar som bor där. Farmor Kristina fyller nämligen år på lördag. Grattis, grattis.

hejdå

Inga kommentarer: