torsdag 14 februari 2008

Hjärte dagen.

Mötte Sofia o Texas vid 9. Gick tillsammans till Miltons dagis. Han börjar om ca 4 veckor. Ville hälsa på innan och se hur lokalerna ser ut o så. Det gick jätte bra. Milton ville Inte gå därifrån. Han kommer stor trivas de vet jag. Sofia o Texas stog utanför i blåsten och väntade snällt hehe. Tack!
Gick därefter till Sabis i Tullinge C för köpa oss lite lunch. Blidde en grillad kyckling som vi gjorde pasta o kyckling sallad av sen. Madde kom självklart förbi :) En liten lucka så där mellan kundbesöken. Efter lunch serverades kaffe och en varsin feting chokladmuffins, nam nam! Millepille fick brago chokladkaka.
När Madde drog säg tillbaka nattade jag o Sofia grabbarna o tittade sen på "våra bästa år", Såklart!






Skulle beställa namnnappar till Milton på Internet men man var ju tvungen att pengar på kortet o grejer och de har jag ju inte, så de får vänta tills barnbidraget rullat in. Blev istället framkallning av bilder.


19 öre/kortet på elgiganten fram till den 17:e. Kom ej ihåg hur många jag framkallade men 14,06 kr blev det iaf haha som ett skämt ju. Då ska jag ijuförsäg åka och hämta dom på elgiganten i S-tälje annars kostar det 39 kr extra.
När barnen vaknade var det mellis time och lekstund. Kurragömma o bollspel. Texas undrade nog vad vi höll på med haha. Texas var super intresserad av Miltons röda brandbil.








Skjussade hem Sofia o Texas och drog sen till Sabis Igen...
Köpte rostbröd, skinka, mjölk och blodpudding. Mjölken jag köpte på pressbyrån igår gick ju ut idag. Bra grejer, jo ja tackar ja.
Milton har nu fått blodpudding och snart vankas det varma mackor och varm oboy med vispgrädde till mig o Robin. Senare blir det nog brago kakor och en bra film.





Får ju faktiskt inte glömma att älsklingen min kom hem med en jätte stor röd ros ;) Vi brukar ju som sagt inte köpa massa grejer till varandra så därför var det lite oväntat. GLAD! Kärlek ger man varandra ändå, behöver inte finnas en speciell dag för det. Spontana myskvällar är ju mycket bättre än planerade myskvällar. enligt mig iaf. Köpa massa kraffs bara för att man måste hur kulit är det på en skala.




Älskar Robin och Milton. Inte bara på ala hjärtans dag utan VARJE dag.
























Kusin bild! Milton & Abbe.





NAM NAM!!



Inga kommentarer: