torsdag 21 februari 2008

Klipp klipp.




Frukosten serverades kl 8.00. Gröt & smörgos precis som vanligt.
Gjort rent badrummet och dammsugit av hela lägenheten. Syster Annette kommer förbi på lunch vid 11 snåret, trevligt var ett tag sen känns det som.
Tack Sandra för tabletterna. Känns redan som att jag blivit piggare efter bara 1 tablett. Kanske är inblillning, vad vet jag.
Nu körs det sångleker med Mora träsk här i hög volym. Miltons favvolåt är nog "klappa händerna". Speciellt när dom sjunger:
Säg hej hej till vännen din som sitter där, hej hej! så söt min lillprins.
Tjingiling
Hej igen!
Det blev en trevlig luch. Annette åt sina rester från gårdagen och jag åt rester från mig från gårdagen. När vi var klara kom Madde och åt lunch. Hon hade lyxat till det med stark mat från pom thai suchi. Därefter lite kaffe på maten.
Annette for sedan hemmåt. Syster camilla skulle komma dit med 3 kids + att Annette själv skulle ha 3 kids. hemma. Så det skulle bli 6 st kids vid melliset, rena rama dagiset.
Milton blev helt plötsligt lite febrig på dagen. Gick över fort med lite alvedon. Måste vara en tand asså, hehe gud vad jag tjatar om denna tand men så är det att man blir så kluven när sitt barn beter sig på ett sätt som det vanligtvis inte brukar. Man försöker komma på vad problemet ligger.
Åkte och klippte mig medans Milton sov. När jag kom tillbaka sov han fortfarande så det blev lätt för Madde att vara barnvakt idag :) Håret blev väl rätt OK, men inte riktigt som jag tänkt mig men det blir det väl aldrig, suck!
Käkade mellis och därpå lite fika. Smällmätt.....
När Robin kom hem drog jag och Madde hem till henne. Jag åt havregrynsgröt och Madde keso&banan urk. Men tycker om de så...
Nu sitter vi och väntar på att klockan ska bli 18.45 så vi kan åka & hämta lilla fia coh sen dra på spinningen. Idag blir det köp att ett klippkort på 650 kr. Som tur är har man en väldans snäll pappa som betalar det åt än :) Mycket tacksam över detta. Det har jag sagt till honom också.
När jag kommer hem blir det en dusch självfallet sen banan+mjölk. Det är tydligen en bra kombination asså banan+mjölk på kvällen. Man ska tydligen få en bättre sömn. Hmm får se om det funkar. Troligen inte.
hejsvejs lingonfejs!!

Inga kommentarer: