måndag 18 februari 2008

Kafferep!

Schlagerkvällen i lördags blev lyckad. God mat & dryck. Tjejerna stannad till några minuter i 12.

Söndagsförmiddagen tillbringade jag med Madde hemma hos henne i hennes soffa med kaffe och bulle. Kände för att komma iväg från familjen lite faktiskt. En bakis Robin och en mammig Milton. Ååå härligt va?! njääää
När man kom hem var familjen pigg och glad. Blev då en promenad tillsammans med svärföräldrarna. Milton gick & gick jätte långt. Duktig han är...

Det blidde tacosmiddag med Jessika&Benny, Sofia&Peter&Texas.
Öööö köpte sen godis på Maxi för typ ett halv år fram. Shit vet inte riktigt vad jag tänkte på. Hur mycket som helst asså. Robin äter typ inte äns godis heller så mmm jag får sitta & svulla i mig de där själv. Kanske ska man bjuda sina kompisar på lite hehe.

Sanna Nielsen var ju skit grym. Bästa låten hittills helt klart. Just nu efter bara 2 st delfinaler så hoppas jag på att hon vinner :) Så skönt att Carola INTE kom direkt vidare till finalen!

Idag har jag redan hunnit med rätt så mycket tycker jag.
Gick till bvc med Annelie och Sofia. Milton fick leka där ett tag medans Texas & Cornelia skulle undersökas. Ruschkanan var väääldigt rolig :)
Sen ringde syster Camilla. Hon satt hos & blev fin i håret hos frissan i Tullinge C. Jag gick dit och mötte upp henne. Gick hem till mig och tillagade lite lunch.

Färsk pasta & prinskorvar de ni!

Snart kommer Madde & Jessika in på lite kaffe rep. Ja Milton vägrar ju sova. Han har så ett tag nu. Hmm han kanske inte längre vill sova på dagen :/ Fast han behöver det verkligen. Annars somnar han väl för kvällen innan middan. Ja de är klurigt de där.

Ikväll blir det storhandling på Maxi med svärföräldrarna.

Nä får nog uppdatera ikväll för nu kom Madde....

Kram

Inga kommentarer: