onsdag 13 februari 2008

Lost ikväll!! :)

Vaknade upp som en sombie imorse. Klockan 6.45 ville Milton upp och leka. Inte likt han.
Gick upp och satte på tvn till han. Bolibompa. La mig sen i sängen igen... Vid 8 var det bara att kliva upp för då var det frukost time. Gröt och smörgås.
Sen blev det lite städning precis som alla andra dagar. Det blir ju som sagt skitigt på 2 sekunder när man har barn. Okej det är väl jag och Robin lite ockdå då.

Dagen blev räddad när Madde ringde och frågade om vi skulle luncha på kolgrillen i Tumba köpcentrum. Milton hann få isäg lite pannkaka och fruktsallad. Drog sen dammsugaren snabbt över golven, tog på oss kläderna och åkte iväg. Mötte upp Maddsan o gick in.
Fan stället va ju skysst. Hade inte räknat med att det skulle va å fräsht som de va. Jätte god kyckling också. Milton var nöjd med sitt lilla russinpaket ett bra tag. Sen fick Madde alla russin på sin tallrik. Vadå han ville nog att hon skulle få lite efterrätt hehe :)

Innan Madde åkte till jobbet igen gick vi upp på övre plan. Gud var år och dar sen man var där känns det som. Nu har dom ju godisaffär och allt, var ju bara tvungen att köpa en påse. Hittade ryggsäck åt Milton också. En svart med snobben på. Skit bra. Sprang ju runt med Robin och Jessika i måndags i heeela skärholmen. Fanns inte en ända. På Kappahl sa dom att dom bara får in till skolstart. Va fan, barn börjar ju på dagis lite då coh då hehe. Men hur som helst så har vi iaf en nu. Klappat o klart!!

Kom hem från lunchen lagom till "våra bästa år". Att man fastnat i världens sämsta skit serie är ju skandal. Är helt inne. Coolt att Marlena är seriemördaren. Den man minst anar... Häftigt ju! Dags att börja jobba nu va?! hahaha.
Nu sover Milton och jag sitter här och skriver.

Robin kommer väl hem vid drygt 4. Då blir det:
Matlagning (blir nog wok idag)
Äta maten
Bolibompa
Milton ska bada
Milton ska sova
21.00 LOST!! (äntligen tillbaka)

Imorn ska jag och Milton på besök på hans dagis där han ska börja om 4 veckor. Titta runt lite och se om det duger till min son ;) hehe det blir nog jätte bra kan jag tänka mig. Ska nog promenera dit med Sofia. Sen blir det för ovanlighetensskull lunch med Madde. Lite "Alla hjärtans dag" lunch.

Tjoo hopp tjoo flöjt...


Madde! Milton!



Inga kommentarer: