lördag 16 februari 2008

Schlager.

Klockan 7 vaknade Milton. Va bara att gå upp eftersom de var Robins sovdag. Vi har så att man får sova ut en varsin dag på helgerna. Imorn får jag sooova ;)

Spinningen gick riktigt bra, trodde jag verkligen inte att det skulle göra. Kände verkligen hur mycket jag saknat träning. Helt sjukt underbart. Vilken kännsla, vilken frihet. Nu ska jag bara bestämma mig för om det blir halvårskort eller helårskort.

Nu på eftermiddagen har vi varit uppe hos Robins päron (Ubbe & Anne). Dom har varit på kryssning så fick fick lite grejer. Godis, öl & Tequila, jihoo. Tobleronen slet vi tag i på en gång.





Slut nam nam....





Ikväll blir det middag. Jag, Robin, Madde, Emma, Jessika & självklart Milton me.
Tänkte göra kycklingfile med klyftpotatis med tsatsiki. Ska snart dra till Ica Maxi och snurra runt. Det är ju som sagt Melodifestivalen to night.

Å herregud... lyssnade på radion på väg till gymmet imorse.
Fan va Carola är pinsam när hon snackar, ööö redan. Nämen ärligt hon har gjort sitt tycker jag. Älskar hennes gamla låtar som fan men melodifestivalen tycker jag hon ska hålla sig borta från nu. Hon har ju för skjutton redan vunnit hela skiten 1 gång, räcker inte de. Låt andra artister få komma fram. Lite ego faktiskt.
Jaja inget attt göra åt saken förutom att INTE rösta på henne.



MAMMAS ÄLSKLING!!

1 kommentar:

Bubblan! sa...

väldigt lik sin far på den här bilden!!!