lördag 23 februari 2008

Igår blidde det mat inne hos grannarna (jejja & bempa). Köpte från suchistället här i Tullinge. Denna gång blev det helt perfekt, ja vad säger man tredje gången gilt ;) Tog nån wok som Inte var stark och Inte torr. Det blev lets dance & hjälp. Sänggång kl 23.00.

Fick sova imorse till kl 9. Super skönt. Slängde i mig frulle & drog till spinningen. Idag kändes det tungt på nått sätt men jag tog mig igenom iaf.
Nu har jag och älsklingen schlager städat haha jag kallar det så iaf. För ikväll kommer min Madde hit och tittar på Melodifestivalen med mig :) Tror att vi skulle laga till nått gott kött idag.

Snart kommer min mor och far hit på lite fika antar jag. Dom ska hämta en fjärkontroll till deras dvd. Först skulle dom bara beställa nya sängar..... ååååååh fan va avis man blir.
Själva liggar man 3 st i en 1,40 säng :/ Inte alltid så underbart. Men som sagt det får inte plats mycket större säng i vårt lilla sovrum. Men man skulle ju vilja ha en fet hästen eller nått. Det kan man ju drömma om.........

Är kors i taket inte så insatt vilka som ska tävla idag i Linköping. BWO är dom ända jag vet. Så det blir en överrasking det!!

Egen stnd för mig själv... prinsarna sover så sött! jaha vad ska jag hitta på då, jo jag tar nog och ringer Madde hehe.



Ha de!


Inga kommentarer: