torsdag 28 februari 2008

Hårpillning?!

Sovmorgon..??!! :/ njaa vet inte riktigt om det blev de...
Ställa klockan behövde jag aldrig men Milton vaknade kl 05.30 och grinad, skrek o låg och sparkade på mig. Milton har nämligen för er som inte vet en sån grej att han gärna vill pilla mig lite i håret när han tex ska somna, sover, är ledsen eller bara vill mysa. Det har blivit hans grej istället för tex snuttefilt, nalle osv.
Ja och när han INTE får pilla mig i håret på natten blir han skiiiiiiiiiit sur och oerhört ledsen. Det är riktigt jobbigt på natten att ha någon som drar i äns småhår.... aaaaaaj!!!! Så ja, jag brukar få dra på nått på huvudet då..... en filt eller nått klädesplagg. Att ligga under täcker går fan inte. Värsta varmt och andas går inte direkt.
Har försökt läääänge nu att få han till att INTE dra mig i håret. Det funkar sådär asså. Visst han drar i sitt egna hår också men det ska gäääärna vara mitt..... suck.
Men vad gör man. Jag älskar honom hehe.
Mycket sömn efter 05.30 blev det iaf inte. Robin gjorde välling och hoppades på att han skulle somna om ett tag men näää han ville upp o leka. Oj vad han röjde då haha. Trötta mamma Madeleine kunde inte sova i den ljudvolymen tyvärr.

Jobbat 12-19.
2 dagar kvar nu. Är fan helt mör i kroppen. Ont i varenda liten muskel. Bokrean är en kort men mycket intensiv period. Blivit lite rosslig i luftrören och kan knappt röra mig men annars är det helt Ok sörru. Mår prima lixom.

Nä nu blir det dusch sen ska jag och älsklingen se på film hmm får se om jag orkar ta mig igenom hela denna gång. Har tittat på 2 halva filmer den här veckan. Har varit så trött.

Imorn kommer Madde hem till mig. Vi ska se på "så ska det låta", vi skiter i "lets dance" denna fredag. Fan snygg Erik ska ju vara med i "så ska det låta" det kan man ju inte missa eller?! Ja det beror ju helt på vad man tycker såklart......

Puss o kram

Inga kommentarer: