söndag 2 mars 2008

Ledig igen.

Igår var det sista dagen på jobbet. Väldigt tråkigt eftersom jag har trivts väldigt bra, men samtidigt skönt med lite ledighet igen. Tillbaka till att sova, leka med Milton och luncher med Madde.
Fick jätte bra referneser av bossen. Super kul och höra. Hon trodde det skulle gå mycket bra för mig med att få jobba kvar Åhlens. Yes precis.... på torsdag ska jag vara med på inventering för "Barnens värld". En bra start på min karriär haha. Kanske blir det också att täcka upp för alla semestrar i sommar. Väntar man på nått gott väntar man aldrig för länge... eller??!!

Madde, Annelie och Fia kom och hämtade mig 19.30 igår på jobbet. Körde fort som fasen hem för att inte missa en minut av schlagern. Var hemma prick 20.00. Då var det in med pizzakittet i ugnen på en gång.
Mina 2 favoriter gick självklart vidare till finalen. Heja Linda, Heja Charlott!! Sen var det ju väldigt delade meningar om idoltjejen Sibel.... Jessika som var på middag hos sina föräldrar ringde och sa att hon lagt sin röst på Sibel, medans framförallt Madde och Annelie total ratade henne, hmmm. Smaken är som baken.... =)

Innan Annelie for hemmåt hämtade hon upp Jessika.
Jessika tjatade som en gris på oss att vi skulle dra ner till tbs en sväng. Efter många ombyten och tvekan följde vi med. Väl nere vid entren sa vaken: Tjejer, det är fullt. Jaha då gick vi tillbaka hem till Madde igen. Jessika var lite grinig för hon tyckte vi kunde stå kvar och vänta och se om några gick för då skulle vi komma in. Men fan orka....
Inte långt efter kom Håkan, Adam och Benny också. Trevligt. Då blev det kareoke på högsta volym fram till ca kl 03.00 haha. Skit kul. Jag somnade innan Madde nästan fick kasta ut resten av gänget. Alla var helt döda i soffan och orkade tydligen inte lyfta på luren och ringa en taxi. Tillslut fick värdinnan själv ringa dit 2 st taxi. Så vid ca 04.00 blev det sänggång för Madde.

Madde serverade värsta frukost buffén imorse. Mysit =)
Sen blev det saltkråkan och maddicken tills jag orkade ta mig hem kl 15.00.

Nu har man smällt i sig en fet pizza tillsammans med grannarna. Shit va gott, den satt fint den pizzan idag. Nu har Milton somnat och vi ska bege oss återigen in till grannarna på film, chips, dipp, godis och coca cola!!!! mmmmmmmmmm

1 vecka kvar sen börjar Milton på dagis!

Inga kommentarer: