måndag 3 mars 2008

Hemmfru igen.

Hm, potträning!?



Sov som en liten prinsessa inatt. Uuuuunderbart de var..... Var nog ett bra tag sen.
Frukost kl 07.30 därefter sysslor som ta hand om disken, hänga tvätt och dammsugning precis som för 1 vecka sen. Tillbaka till hemmafruns uppgifter igen haha. Näää inte så himla länge till hoppas jag.


Försökte mig sen på en klippning på Milton. Lättare sagt än gjort. Tog ett tag innan jag fick honom att tycka att det var kulit. Satte han på sin stol framför mora träsk sångerna med en vattenspruta i handen. Allt bra helt blött när vi var klara. Hans kläder, mina strumpor, golvet och stolen. Men han satt iaf stilla och var nöjd. Jag är ju inte direkt nån mästare, det var snarare första gången jag klippte någon. Men det blev helt OK. Blidde lite mer frilla på honom nu än innan. Grymma jag lixom =)


Nu har han ätit lunch och om kanske 30 min blir det vila. Väldigt mycket tidigare än vanligt men syster Camilla, Alma och Abbe ska komma hit på besök ca kl 13.30. Då är det bra om han hinner få sova någon timma innan det blir massa galen lek, stök o stoj.


Ikväll blir det Ica Maxi storhandling. Blir det istället för spinning. Men jag tänkte ta schlagerspinningen på torsdag. Får gå ut och gå lite i veckan också om det nu blir nån sol. Bara regn, rusk, moln och bläää hela dagarna långa.


Tjoo hej tjoo hopp





Inga kommentarer: