lördag 22 mars 2008

Shopping i Skärholmen!

Igår blev det storshopping i Skärholmen Centrum med familjen på min lediga dag. Först en tur till Elgiganten i S-tälje för att hämta foton jag beställt. 19 öre kortet kostade det. Tog ca 1 h o 20 min fram och tillbaka från S-tälje en resa som i vanliga fall kanske tar ca 40 min. Det var snökaose. Köer och skit på mototvägen.

Vi kom upp i 2300 kr på vår shoppingrunda.
Jag fick mig en kort kjol från Carlings, 2 toppar från H&M, klänning från Gina Tricot, Stora schlagerboken från Åhlens. Mycket nöjd.
Robin köpte 2 tröjor från H&M, T-shirt + jeans från Jack & Jones. Nöjd han med.
Mille skrutt fick nya byxor, bruna med en bil på + 2 tröjor. Allt från Kapphal. Dom är fan bäst på barnkläder. Snygga och bra kavalite.
Skärholmen C börjar bli riktigt bra Centrum. Rymligt och fräsha butiker. Inte alls slabbigt, varmt, trångt och vidrigt som det var förr. Skönt att ha så nära också till ett sådant bra shopping place.

Vi köte en vacker påskblomma på Interflora och åkte hem till Robins mormor Raja. Det blev kaffe och fika. Milton högg direkt in på tigermuffinses. Men han åt endast chokladen. Lik sin mor med andra ord. Robin kopplade in ny mus + tangentbord åt sina käre mormor.

På kvällen blev det pizzakit med Robin, Jessika, Benny, Emma och Denize.
Denize är hemma från Holland nu över påsk. Mycket trevligt besök. Så jävla skruvad humor. Så sjukt härlig människa får man leta länge efter. Gänget drack lite alkohol. Jag höll mig tråkigt nog till vattnet. Vid 12 gick dom vidare hem till grannen Jonas på fortsatt party eftersom jag skulle sova.

Denize om sin Gott & Blandat påse:
Det är så bra godis, så gott sen är det blandat också!

Åååhåå va skönt det var att sova ut imorse. Underbart.
Nu har man ätit en mysig frukost med familjen och Milton har letat påskägg. Det tyckte han var jätte roligt verkligen. Lägger upp bilder ikväll efter jobbet.
Nu måste jag ta och göra mig iorning inför en dag på Åhlens, 12-19 today!

GLAD PÅSK DÅ!!

Inga kommentarer: