söndag 16 mars 2008

Döden?!

Döden varför finns den? Kan man inte bara få leva jämt?
Är så otroligt jävla rädd för den, hatar när man kommer in på dom tankebanorna. Då finns inget stopp. Får verkligen panik tanken på att Robin & Milton skulle dö i tex en olycka. Herregud dom är ju mitt liv. Skulle Aldrig klara av de så det får bara aldrig hända. Tanken på att jag själv skulle dö finns också. Att inte kunna få finns där för Milton när han växer upp. Att inte har hunnit få göra allt man vill. Att lämna Robin & Milton här bara själva.... neeeeeej vi är en familj!!!! Vi ska vara tillsammans för all framtid. Jag & Robin ska dö tillsammns i en varm säng. Somna in tätt in tillsammns eftersom man nu måste dö så är väl de det ända sättet som är helt okej. Så länge jag vet att vi är tillsammans och att jag inte behöver passera ljuset själv så är det lugnt. Gamla måste vi vara så vi hinner få uppleva så mycket som möjligt av livet.

Inga kommentarer: