onsdag 5 mars 2008

Massa bilder.

Vad i hela friden har toktanten Madde gjort?! Tuttar lixom haha

Haha Madde drar till med en läcker pose...


Jag och bästis!! YEAH.



Familjen leker säl... =)




Milton & lek tanten Madde lägger pussel.



Milton sover middag medans tant Emma, tant Madde & Mamma Madde fikar =)



Emmaplutt ler i soffan.





Milton vaknade upp som en solstråle imorse kl 7. Gav välling, bytte blöja och satte Milton framför Bolibompa som han var jätte nöjd med idag. Själv kröp jag ner i den varma sängen igen hihi. Måste ju passa på lixom. Gick upp vid 8. Då åt vi smörgås och nyponsoppa.
Åkte och hämtade Emma. Kom lite tidigare så medans vi väntade lekte vi i lekparken. Gungade och åkte kanan.... weeee fort gick det!!
Åkte till Tumba C för insättning av pengar och en tur på H&M. Blev 2 tröjor till mig och en till Milton. Köpte lunch på Ica och for hem igen. Gav Milton plättar medans vi inväntade Madde. Sen blev det rostbiff & potatissallad.
Hmm Emma satte inte på locket på vattenkannan vidare bra så när jag skulle hälla upp i mitt glas åker hela kannan ut. Yes bara att torka upp en hel sjö på golvet, bordet och byta kläder... sen fick jag äta!!
Innan Milton gick för att vila var lektanten Madde tvungen att leka lite med honom. Han har hittat sin bästa lekkamrat =) Springtävling och lägga pussel.
Kaffe och mina hembakta kakor och muffins togs fram när han somnat. Pratade andar och spöken buuhuuu läbbigt värre.... är riktigt skraj för sånt.
På kvällen åkte hela gänget till grekrestaurangen i Tumba köpcenter. Tog som vanligt när vi alla ska göra nått riktigt lång tid att innan vi bestämde oss. Men det var nog Robin som var mest neggo haha som vanligt kanske. Men vi fick han att ändra inställning som tur va....
Jag+familj, Jejja+Bempa, Madde & Emma. Myspys... gott gott... jätte trevligt...

Nu har man precis tittat på LOST.
Lika spännande som alltid.
GODNATT!!

Inga kommentarer: