lördag 15 mars 2008

Schlagerkväll!!!!

I torsdagskväll tittade kollektivet (jag,robin,jessika,benny) på film igen "Jumper". Den var helt okej, liiite overklig men spännande. Robin köpte skumkokosbollar av 2 tjejer som plingade på dörren för 60 kr :/ Jag gillar inte skum och Robin gillar inte kokos, men han ville vara snäll. Dom sa att dom skulle på klassresa till Auswiss, ja eller hur det stavas.

Igår var sista dagen den här veckan på dagis. Har grät väldigt mycket när jag gick men det hade gått över så fort dom kom ut. Ätit hade han också gjort igår lunch. Det var makaroner och korv, ja och det är ju en favorit. Sovit bra, men ej ätit mellis. Tydligen har han blivit en liten svans efter en av dagisfröknarna. Men så blir det väl. Det är ju hon som har haft hand om inskolningen. Han vänjer sig snart med alla. Nästa dagisdag blir på tisdag. 9-15.

På kvällen blev det pizza med kollektivet och Madde. Milton fick för första gången en egen barnpizza =) Grejer är den att jag ville ha calzone och han brukar inte vilja ha det så han fick en egen istället. Sen blev det 2 och en halvtimmes film med chips och godis.
Jessika ställde fram sin nya Ellos skål med chips i på bordet. Endast använd 1 ggr innan. KRASCH rakt ner i golvet sa det när hon själv kom åt den med foten!!! Inga chips kvar, ingen skål kvar.... Jag somnade sista kvarten, typisk mig. Missade slutet, får väl se det en annan dag.


Imorse blev det spinnX. Svettigt men skönt.
Ikväll blir det schlagerkväll hos Fia & Håkan.
Dom gör middag och jag efterrätt =) (bärsmulpaj)
Milton ska hem till kusinerna Elias & Felix.
Nu måste jag in och fixa Jessikas hår.
Hörs imorn då.... då kommer det bilder från helgen som varit!!! =)

KRAM

Inga kommentarer: