måndag 31 mars 2008

Biltvättning.

Det blev hysteri igen vid lämning på dagis. Tur var skulle dom gå ut på gården och leka så jag behövde inte kämpa mig dyblöt för att få av honom kläderna, puuuh. Glömsk som man är glömde jag hans gosikudde som han har när han ska sova. Ska fixa en som han kan ha där så slipper man släpa fram & tillbaka på den. Då är det stor risk att Mammsen glömmer så i detta fall.

Åkte och solade i Tullinge C. Ja det behövs verkligen. Helt kritvit. Så jag tänka väl ta några svängar förbi där denna vecka efter lämning på dagis.

Kom hem satte på en tvätt. Efter några minuter......
Va fan är det som låter hela tiden i tvätten?
Sätter mig och kissar, ser då 2 st små leksaksbilar snurra runt i tvättmaskinen (chick & kungen från filmen bilar) Milton pilton, ajabaja!! Maskinen kan ju braka samman har man hört.
Jaja nu blir bilarna också väldigt rena iaf =) Kids.... inte allt för sköna alla gånger.