fredag 28 mars 2008

Fjällen.

Igår lämnade älsklingen mig för att åka snowboard över helgen i sälen med grabbarna. Äh man behöver lite frihet också i ett förhållande annars går man varandra på nerverna. Lite borta från varandra klarar man av.

Milton blev lämnad på dagis kl 09. Åkte hem och vinkade av killen och började sen med det sista i min storstädning, skura av golvet. KLAR!
Kl 10 kom Madde förbi på lunch...
När jag kom tillbaka från att ha hämtat Milton kl 15 på dagis stog det ett helt pack i min port dvs, annelie + bebis, sofia + bebis och Sofie. Yes då var det fika time. Chokladbrownie och kaffe. En snabbvisit för dom allihoppa. Ja men för fan vi syns ju idag igen.
Madde kom tillbaka efter sitt sista besök. Satt mest och klurade ut vad vi skulle ha och äta till middag. Det blev tillsut sallad från Robbans pizza tillsammans med Jessika o Benny.

Under "kustebevakarna" krusade Madde håret på Jessika o mig. Ja asså det blev fint på Jessika men på mig med mitt töntkorta hår ser det verkligen inte särsklit bra ut. Men det är inte något som blir bra just nu. Måste ta och klippa till mig när man får lön nästa gång.


Byebye...

Ps. Tack bästis för en lugnande insats igår kväll Ds.
Ps igen. Lämna gärna komentarer, tycker jag är kul =) Ds igen då.

1 kommentar:

Bubblan! sa...

ja de känns lite tomt utan kommentarer!
hoppas allt e bra med maddis, synd att de inte blir nåt ikväll, men nu kan man kolla på lets dance finalen istället, hehe!

ha en bra helg