fredag 15 februari 2008

Freeedag.

Klockan 9 imorse blev man glatt överraskad. Jessika ringde och sa att hon var hemma. YES, frukostsällis. Tog med mig typ hela kylen in till henne eftersom hon hade tomt.
2 st mackor, typ 10 koppar kaffe och pingvindans med Milton haha. Nämen vi sökte på youtube på pingu eftersom han älskar det. Då kom det upp jätte mycket från nya filmen "Happy feet". Sånger på alla möjliga språk. Skit kul. Milton var helt crazy... haha jag me!! Men vad gör man inte för sitt barn!! =)

Efter lunch åkte jag och Milton in till Stockholm stad för att möta upp Robin o sen hämta chemat för V9 på Åhlens. 56 timmar precis som under julveckan. Shit pommes. Närå, det går fint. Va fan är ju bara skönt att få slita lite efter 2 år hemma. Skulle kännas ännu bättre om jag skulle veta att jag fick en fast anställning någonstans.
Innan Åhlens besöket blev det naturligvis en liten matbit på Taco Bar!! =)

Kom hem precis innan snöstormen, som varade i typ 2 min men iaf. Såg att det började blåsa till ordentligt när vi kom in.
Lite gagg med grannarna i soffan innan Jessika svek mig och stack för att träffa sin mor & syster. Skoja bara... inte arg!

Madde och Fia fick lov och underhålla min fredag. En timmas diskution om vad vi skulle äta för mat bestämde vi oss äntligen för wok från Pom thai sushi. Tog samma som Robin "Tori teriyaki". Hmm inte berättade att det skulle brinna i käften på mig. Alla vet ju att jag är extra känslig mot stark mat också. Men nää de skulle ju inte va stark sa min käraste man. In my as säger jag bara. Fram med Billys pan pizza.... mmmm jammi!! eller inte...

Madde spillde soja på tuttarna iaf någon ville veta....


Robin drog till Jonas för lite öldrickande medans vi damer begav oss in till salongen (soffa). Lösgodis och "lets dance".
När "hjälp" började kom Robin hem. Ja han började jiddra om musen på datorn.
Nu kommer en urkass förklaring men försök att förstå hehe...
Jag: Varför funkar det inte att scrolla på musen?
(Vi har bärbar dator med en såkallad tuch mus som man scrolla på)
Robin: Jag vet väl fan inte vad du har gjort med datorn, laddar ner bilder o grejer.
Jag: TYST & KÄFTEN!!! GRRRRRRR
Fia&Madde: As garv....
Blev uträtt hyffsat fort som tur är.

Jaha Rickard Herrey åkte ut ur "lets dance". Har det på varje fredag men har fan inte kollat på ett ända avsnitt. Jo föresten ett avsnitt, när jag sov hos syster Camilla för några helger sen. Inte lika kul längre som jag tyckt tidigare sässonger.
Nu sitter man här medans Robin får ta hand om mina vänninor.


Undra när dom ska åka?! hmm...


Trött som stryk. Ovanligt va?! Lite nervös inför träningen imorn. SpinnX. Va ca 1 år sen tror jag. Bikini sässongen börjar ju sakta krypa fram så nu är det hårdträning fram till dess. Just de, får se hur det går med de.












Fiddeli



sommras.
















Hörs imorn då.... om jag inte har allt för ont efter spinningen!! :/

Inga kommentarer: