onsdag 28 april 2010

4 år och trots.

Denna dag har varit upp och ned från morgon till kväll.
Milton har pendlat i humöret sjukt mycket. Super glad ena stunden till hela galet ledsen och arg helt plötsligt. Efter ett tag fick jag nog av grin (som nu varat några dagar) så jag åkte över med honom till snälla farmor. Tur hon kunde leka lite med honom idag så en slut mamma kunde få fika med sina tanter Jessika och Emma i lugn och ro. Både jag och Milton behövde nog det. Herregud att 4-årstrotsen började direkt när han fyllt 4 är helt sjukt haha. Imorgon ska han iaf få leka med sina kompisar igen för då är det dagis.

Efter middag, bad av barn osv tänkte jag ta mig ut och promenera. När jag steg utanför porten kände jag att det regnade så jag gick in igen och hämtade bilnycklarna och tog bilen ned för att sola. Så typiskt när man väl tar sig ut. Men imorgon blir det förhoppningsvis promenad efter lämning på dagis och kanske också ett spinningpass på gymmet med Sandra på kvällen om jag orkar. Kommer nog dö första passet. Men klarar jag mig kommer jag fortsätta :)

Nu blir det hänga en tvätt sen duscha. Ja som vanlig blir det nog en kopp kamomillte innan sängen.

1 kommentar:

Bubblan! sa...

ja man dör ju men det är så skönt när passet väl är över, sen kan man ju ta det i sin egen takt, kul om du hänkar!!! kram