onsdag 21 april 2010

BORT DUMMA SNOR!

Idag var jag och lillan på besök hos Emma och lilla Nellie på morgonkvisten efter att vi lämnat Milton på dagis. Lilla Nellie som är 6 dagar yngre än Elvira har nu de senaste veckorna vuxit om Elvira. För ett tag sedan såg Nellie ut som en liten plutt brevid min lilla knubbis men nu så har Nellie dragit ifrån. Tänk så de kan bli va. En kaffe och lite bebisprat blev det innan Emma skulle iväg på provtagning.
Jag tog min lilla sessa och åkte hem och städade. Ja lite plock, disk, tvätt och dammtorkning. Dammsugning och så tar vi tillsammans på fredag.

Senare på eftermiddagen fick jag trevligt sällskap igen. Denna gång av bästis Jejja. Blev att hon även stannade på middag eftersom hennes Bempa jobbade över idag. Skönt att kunna åka iväg och hämta Milton på dagis utan att behöva konko in och ut i bilen med en tung bilstol med en Elvira i. Jejja tog hand om lillan undertiden.
Sorligt nog har min lillprins Miltons gått och blivit lite snorig under dagen. Hoppas det inte blir värre nu så vi måste ställa in kalasen i helgen. Men än så länge är det helt ok med han. Lite snor men inget annat.

Nu sitter jag med färg i håret och imorgon ska det bli klippning. Var i julas jag satt hos frisören sist. Mitt hår är verkligen katastrof. Gaaah hoppas verkligen det blir fint så jag slipper gå runt i min "mammaknut" på skallen dagarna långa haha. Jag får åka på kvällen men Milton ska jag åka med på förmiddagen. Ja han om någon måste ju vara snygg i helgen. Det är ju trots allt hans födelsedag :) Ska köpa sån där sprayfärg också han kan få ha i. Grön är tydligen det han vill ha.
Nu duschen. Puss hej!!

Inga kommentarer: