tisdag 13 april 2010

Fullt i alla skåp.

Nu hemkommen från Maxi.
Ringde innan till Jejja och frågade om hon inte hade lust att följa med lilla mig på en trevlig tur. Hon satt på sin balkong och njöt så hennes svar var ganska så förstående. Blev ett nej.
Lillprinsen valde också att stanna hemma då han fick höra att farmor & farfar skulle komma över med en present. Så jag fick ta mina självscanningskassar och åka själv. Alltid mycket trevligare med sällskap.
Blev iaf en rejäl storhandling. Mer än vanligt så nu borde maten räcka längre.
Efter uppackningen av varorna hoppade in i en dusch. Finns nog inget bättre än att bara stå i varma sköna duschen utan att stressa. Ja blir lätt stress om jag duscha under dagen då Robin jobbar. Även fast lillan sover skyndar man sig ifall hon vaknar. Ja ni småbarnsföräldrar förstår nog precis.
Tror jag startar med bakningen imorgon. Kanske blir det vaniljbullar då ;)
Nu det bästa på hela veckan.... Despret!!!!

Inga kommentarer: