torsdag 22 april 2010

Frisördag.

Milton är fortfarande snorig och var även lite småfebrig nu på kvällen. Han känns ändå pigg så vi hoppas på att febern är borta imorgon så att kalasen i helgen blir av. Imorgon blir det film i soffan hela dagen med mycket dricka och vila. Han är fullt medveten om att han måste ta det lugnt om han ska bli frisk. Ikväll ska jag nog be till Gud :)

Kl 11.00 blev det klippning för Milton i Salem Centrum där man får sitta i en cool sportbil när man blir klippt. Han var så duktig och blev världens coolaste kille. Han fick både grön & svart spray i håret också. Vi köpte båda färgerna hem så vi kan spraya han så i helgen också. Han fick också välja en leksak och klubba. Lillasyster fick en pipnalle. Så snällt.
Hemma sen blev det lite lunch och "Ace age 3" innan farmor kom över. Jag och Elvira åkte på 2-månaderskontroll då. Allt såg bra ut denna gång med. Ska nu börja lägga henne lite på magen så hon får träna nacken också.
Kom sen hem till ett kaffedoftande hem mmmm. Blev då lite fika innan Milton och farmor gick hem till henne för att äta farfars pannkakor. Jag fick då ett snabbesök av Madde. Hon fick dricka de lilla kaffe som fanns kvar efter att jag och Anne fikat. Hon var så tacksam så ;)

16.45 hade jag tid hos frissan.
Bästis ordnade så hon fick en tid precis efter mig så hon tog hand om lillan under tiden jag blev tillfixad. Alltid lika skönt efter en klippning. Att bara toppa lite känns så bra. Nu kanske jag kan visa mig med utsläppt någon dag också haha. Var typ 100 år sedan det hände.

Imorgon får Milton vara hemma från dagis och vila upp sig ordentligt. Jag ska baka de sista och Robin jobbar halvdag och kommer hem och hjälper till med städeriet, underbart! På kvällen vill jag ha allt klart så jag kan ligga raklång i soffan framför talang och massor av gott fredagsmys!
PUSS!

Inga kommentarer: