lördag 3 april 2010

Påskafton.

Idag var finaste bästis och bempa på fikabesök under dagen. Jag och bästis var nere i centrum en sväng för att inhandla lite mjölkstockningsprylar till mig. Gjorde en beställning på spcflakes på hälsokost, köpte bröstvärmare på apoteket och ett stort jävla vitkålshuvud på Ica + lite fika.
Hemma blev det kaffe och fikat vi köpte. Bästis lärde Milton spela sitt nya kortspel han fick av påskharen "löjliga familjen". Sen var det bara att slänga ihop en kladdkaka som vi skulle ha med till ma&pa på påskmiddagen.

Hos ma&pa blev det som vanligt super god mat. Mamma hon kan hon :) Innan middagen somnade jag soffan. Var helt slut i kroppen. Måste vara pencilinen som gjort att jag varit så trött nu i 3 dagar. Var länge sedan jag kände mig så här trött. Men de är klart med en infektion i kroppen är man inte sig själv. Blir väl bättre nästa veckan antar jag.

Åkte hem rätt tidigt. Hade så ont i bröstet och längtade hem till mitt kålhuvud haha.
Nu sitter jag här med vitkål på bröstet och bara hoppas på att smärtan och knölen snart ska vara ur leken. Imorgon ska jag ligga raklång hela dagen och köra en riktig dos av kålhuvudet som man ska dvs byta ut bladen varannan timma. Det är lite svårt att göra nu under natten men ändå haft dem på nu i drygt 1 timma så lite borde de ha hjälpt.
Puss och godnatt kära ni!!

Inga kommentarer: