tisdag 27 april 2010

Bilder.

En så glad Elvira i gymmet :)

Milton öppnar paket på sin födelsedag. Haha kolla pappret. Fick slå in med julpapper då det andra tog slut mitt i alla inslagning. Men han var nog lika glad ändå.

Så kära och så fina :)

Så här är det ofta nu tycker jag. Elvira sover längst på morgonen här i familjen. Min söta flicka.

Coolingen på Sin dag!

Mmm tänkte vi skulle träna nacken här eftersom barnmorskan tyckte de men sova är klart skönare tydligen. Har fött en liten latmask.

Japp här vare ljusblåsning dag 2.

Lite paketöppning. Just i detta fanns det en fotboll, fotbollsskor + strumpor och benskydd av farmor och farfar. Ja nu får Robin till att kicka boll på kvällarna med sonen. Jovisst jag kan väl också ett och annat hehe.

3 kommentarer:

farmor anne sa...

guuuu va söt hon e,när hon ligger i gymmet å e glad...lilla sockertoppan!

MISSAN sa...

Jättefina bilder! grattis i efterskott till lill prinsen =) =)

Kramizz!

madde sa...

Grattis i efterskott :) Har inte haft min dator förrens nu o har därför inte kollat några bloggar på 2veckor :)