måndag 7 mars 2011

1 år


I lördags fyllde dottern min 1 år och det har firats med buller o bång hela helgen lång :) Allt blev super lyckat. Robin hade gjorde kanon goda smörgåstårtor. Herregud vad jag åt. Mina Kittytårtor blev också lyckade :)
Tack tack tack alla fina vänner + familj för era fina presenter till min lilla sessa.

Ett par dagar nu har Milton stulit nästan all min positiva energi med en himla massa trotts. Gaaaah har verkligen blivit galen. Han testar gränserna hela tiden. Han blir så fruktansvärt arg, slåss, skriker, lyssnar inte ett dugg m.m.
Imorse tyckte jag därimot synd om honom då han fick panik framför spegeln. Ja han fick klippa sig hos frissan igår och ville därför ha lite "gegga" (hårvax) i håret idag. Han stod helt ärligt i ca 10 min och fixade sig. Han blev JÄTTE ARG för det blev tydligen inte som han ville ha det :/ Men efter massa gråt och skrik drog han ändå på sig mössan och var glad. Snacka om PMShumör haha. Undra hur tonåren blir?? Har hört att 5-års perioden skall vara lugn men just nu värkar det inte bättre än att den blir värre än någonsin.

Igår kastade jag mig iväg på ett spinningpass på 75 min. Idag blir det Boxning med Fia. Ja efter mkt byten och avbokningar av pass så blev det tillslut detta och jag är nöjd :) Lite rädd är jag för Fia men det ska nog gå bra (hoppas jag).
Blir lite solarium innan.
Familjen min är hos svärföräldrarna på middag. Farfar har varit och hämtat min galna trottsiga prins på dagis idag också. Tack! Jag sitter alltså här hemma HELT JÄVLA SJÄLV och det är SÅ SKÖNT!! Ja ibland behöver man de.... hoppas verkligen mitt nya "belöningsschema" för Milton börja fungera snart så det blir lite trevligare stämning här hemma ;)

Bloggar jag inte så vet ni att jag kämpar med min lilla prins utbrott haha. Puss på er!

Inga kommentarer: