torsdag 10 mars 2011

HON GÅR!!

Jag tycker att man nu kan säga att min lilla tjej GÅR ;)
Ja inte bara 1 steg och inte heller 5 steg som jag tidigare skrev på facebook för dem som är vän med mig där. Utan hon har imorse gått många steg och vände tom håll :) Filmade en liten snutt och skickade till pappa Robin så han också fick se framstegen. Fan så fort de gick då, så himla kul!!!! Ska försöka få en lite bättre film på när hon är ute och promenerar så jag kan lägga upp den här så ni nyfikna människor kan få se min solstråle hehe.

1 kommentar:

Skidåkerskan sa...

Åh vad kul att hon går måste se det snart. Det kommer jag att komma ihåg för då var mormor uppe i Sälen och åkte 4 km längdskidor så härligt och roligt. Har inte åkt skidor på 100 år typ. Elvira tränar och går och mormor tränar längd denna helg. Kram från mor o far i fjällen.