tisdag 22 mars 2011

Sommarvärme.


Vilken otroligt skön värme det är i solen. Satt på balkongen nyss en liten stund med kaffet och bara njöt. Kändes som 40 grader i Grekland ;)
Milton är feberfri men jag därimot har fortfarande lite feber och värk i kroppen. Skulle vrkligen behöva vila nu. Hoppas att Elvira snart känner för att ta sin eftermiddagslur.
På hennes förmiddagsvila var fick jag energi av mina värktabletter och tog tag i städningen + fixade några viktiga saker på datorn. Ja rätt dumt gjort. Vet att jag borde ha legat i soffan med Milton då och tittat på film men det gick bara inte :/
Msig & god lunch blev det iaf. Ostkaka med sylt & grädde. Milton gillade inte det förrut men nu hade dem tydligen ätit det på dagis och idag hemma åt han Massor!!
Pilatesbollen är bara halft uppblåst. Den där pumpen var inte att leka med. Kanske för att jag inte är helt kry men ändå. Robin får ta och göra resten när han kommer hem helt enkelt.
NU = Pyssla med Milton!

Inga kommentarer: