tisdag 8 mars 2011

Älskar!!

Tänk va barn kan egentligen?! Ja dem är inte dumma inte på något sätt. Att testa gränser och se om mamma ger med sig eller inte är smart men dessvärre lyckas han ej (därav massa bråk). Imorgon ska Robin lämna på dagis så får han äta frulle där. Får bli så nu när mornarna inte fungerar här hemma, iaf några dagar sen får vi se om stormen lagt sig. Tror knappast att han bråkar om vilken macka han vill ha på dagis eller hur smöret skall bres eller hur flingorna skall hällas eller om yoghurten skall vara först eller om rostmackan blev bränd eller ej eller om att titta klart på något på tvn först osv osv.
Älskar älskar älskar han såååå mycket, vill inte bråka och inte bli arg för det gör ont i mig :( Vet att detta bara är trotts men faaaan verkligen den värsta ever tom så att mitt tålamod har försvunnit. Nu behöver jag återfå det igen.


Titta så söt lilla Nellie var på Elvias kalas ;) 2 st tofsar!!! Undra när min lilla tjej kan ha de? Dröjer nog ett tag till. Visst har hon lite hår men tunt och alldeles för mjukt. Hoppas till sommaren :)

Här har Molly och Elvira majskroksmys i soffan (i lördags kväll). Hihi söta ungar!


Ps. Fia verkligen körde skiten ur mig på Boxningen ikväll. Herregud så stark den tjejen är eller är det jag som är svag? Tror det är båda delarna ;) Fick verkligen svart på vitt att jag behöver MER muskler. Värsta klenisen ju! Men de kommer de kommer ;) Ds.

Inga kommentarer: