onsdag 16 mars 2011

Tröttaste dagen!

Idag tog Robin Milton till dagis. Jag och Elvira kunde fortsätta glida runt i morgonrock och pyjamas, hur skönt som helst! Ännu skönare var är vi båda deckade i soffan framför tvn runt halv 9 :) Var så himla trött så den där tuppluren var mer än behövlig!
När vi vaknade upp blev det till att pack ihop badsakerna och åka på babysimmet. Idag ville Elvira Absolut Inte åka ruschkanan. Hon blev super ledsen bara hon satt där. Förra gången var hon ju lyckligaste i världen haha. Snacka om att pendla i humöret ;)
Iaf så var hon jätte duktig att simma igenom rockringarna under vattnet.

Trötta åkte vi sen till syster Annette som vabbade för Felix på lunch. Fattar inte hur hon gör sin lasange sååå himla god?! Jag lyckas aldrig med den perfekta smaken. Men nu fick jag ju lite tips så det kanske gå vägen nästa gång. Kanske testar jag till helgen, får se.

Jag trodde jag skulle somna efter middagen för ögonen var verkligen på väg ihop haha. Men fick något ryck och började städa. Robin & Milton åkte med hans föräldrar till Maxi och sen till återvinningsstationen med massa SKIT från vår balkong (vi använder vår balkong som en soptipp under vinterhalvåret typ) Ja snart är våren här så då vill man kunna sitta där och dricka kaffe och bara njuta :) Nu är iaf skräpet borta, en bra början. Sen är dte massa grejer som skall ned i förrådet och sen blir det till att tvätta den stora mattan sen till att börja fixa fiiiiint. Vill i år ha stora fina blommor där i mina stora krukor som blivit använda :(

Nu sitter Robin här på golvet och fixar med den nya stereon/dvdn. Kanske den hundraelfte varianten på ett år han kommer hem med. Visst att han jobbar med det och tcker det är kul men lite jobbigt när man precis lärt sig en hur den funkar osv så kommer han hem med en ny :/ Dagens I-landsproblem hehe!!!!
Puss!

Inga kommentarer: