tisdag 29 mars 2011

Hej bloggen!

Ibland är jag sämst på att uppdatera men men så blir de ibland. Har ju legat sjuk (nästans död) rätt länge men piggnade till bra i helgen (lagom till tjejkvällen hehe). Eftersom jag inte är helt hundra än så får träningen dessvärre vänta 1 vecka till. Vågar inte gå in för tidigt nu eftersom min stackars kropp är så känslig :( Kanske blir det en eller två sit-ups hemma under tiden eller så kör jag helt enkelt 200% nästa vecka. Imorgon är en stor dag. Milton ska besöka tandläkaren 08.45. Hoppas han gapar :/ Han har sagt att han ska det men man vet Aldrig när det gällar honom haha. Han kan tvärvägra och bli hysterisk men kan också göra det mest oväntade att öppna munnen. Spännande iaf :) Tycker han faktiskt låter liiiite mera positivare till 5 års sprutan också. Har verkligen förklarat att den är till för något bra och att vi ska åka och fika efteråt hihi. Älskar mutor ;) Men den dagen är inte här ännu utan nu kör vi gärnet på imorgon gott folk. Nu ska min degmage och jag ta och glo på Despret. Puss&Kram!!

Inga kommentarer: