torsdag 17 mars 2011

Pannkakskoma.

Blev idag promenad till dagis och sedan hem. Fick sällis av farmor Anne. Mkt roligare att gå med sällis. Visst jag har Elvira men fan hon snackar inte så värst mkt än ;)
Tog med mig Milton och hans kompis David hem. Blev ett liiitet stop vid lekparken på väg hem också. Även solen ville kika fram sista biten och gud så härligt den värmer då.
Vill ha MER SOL!!
Vi tackade sen farmor Anne för sällis och gick in för att äta mellis + pannkaksstekning.
Herregud så många pannkakor det blev då haha. Dubbelsats + att jag använde mindre stekpanna så det blev ett gäng. Grabbarna slängde väl i sig tp 10 var men det var ändå massa kvar. Jag och Robin gjorde soppa som vi åt först.

Egentligen skulle det tränats spinning ikväll men jag kände verkligen inte för det. Tiden sprang iväg och jag hade absolut ingen lust att kasta i mig maten och rätt så trött är jag också så näää kör igen next week :) Men gjorde ett litet försökt med att komma ut på ännu en promenad men min vän Madde kunde ej så då blev det soffan för mig!

Idag har Elvira gått mkt.
Många steg och långt och ofta.
Vänt sig själv och ställt sig upp själv.


Imorgon är det fredag och Milton ska på kalas på kvällen på lekslottet. Måste därför inhandla någon fin present till flickan som fyller 5 år.
Vad gillar en 5-årig flicka??!!

Inga kommentarer: