tisdag 1 mars 2011

Boxning.


I am survive!!!!
Ja alltså boxpasset på gymmet idag. Eftersom jag och Emma var nybörjare på detta hade vi kanske inte helt rätt teknik till en början men med lite hjälp från instruktören gick det bra. Jag blev faktiskt ganska impad av mig själv att jag lyckades köra hårt hela tiden och framförallt att jag inte tuppade av :) Vilka jäkla muskler jag byggt idag ska ni veta. Haha mina händer och armar typ skakar nu när jag sitter och skriver men de är bra de :)
Tänkte nog ta mig något att käka nu innan jag hoppar in i en dusch för att sedan glo på BB. Ja så hemskt men jag har lixom fastnat i den tvskiten. Men tror att det är fler som har gjort.
Tyvärr blir de ingen mer träning denna vecka eftersom det är fullt upp med handling och förberedelser inför Elviras 1 års kalas. Nästa vecka kör jag på ordentligt igen, lovar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Säkert biff redan imorrn haha