torsdag 24 mars 2011

Orkar inte va sjuk mer!

Idag fick Elvira ta sina första steg utomhus :) Så duktig hon var hihi.
Ja vi klädde på oss och gav oss iväg till affären för att handla lite smått. Det var väldigt jobbigt måste jag säga. Hade inte direkt mkt krafter men hem kom vi iaf efter att ha hämtat ut lite paket från vår lilla affär också. Då fick Milton konstigt nog för sig att tjata om en sån där grej man stoppar ned en tia och får en leksak, ja ni fattar va?! Trodde han de va... efter allt bråk hela morgonen :/ Nopp det blev ett tvär Nej. Tror han hajade ganska fort för han gick sedan hem glad ändå.

Hemma blev det mellis sen en låååång tupplur på soffan för min del. Elvira blev nog trött efter sin promenad ute så hon sov också länge. Milton tittade på film och ritade. Herregud klockan var över när jag klev uppp från soffan och började med kvällens middag som blev blodpudding ;) Tanken var ju panniksar men nej nej nej fanns inte en gnutta ork till de tyvärr. Gjorde inte mkt för barnen åt med god aptit ändå!

Har landat i soffan återigen efter att ha nattat båda barnen med en Stor kopp te med honung. Vill verkligen känna mig bättre imorgon så att man kan få känna hopp om lördagens kalas med alla brudarna. Milton ska iaf skickas till dag imorgon (både han och jag är glad för de haha). Robin är ledig eller ja han ska på en arbetskamrats begravning så inte så kul ledig dag.

Jobbigt att vara sjuk, jobbigt att vara inlåst hemma, jobbigt att ta hand om 2 barn när man själv mår skit, jobbigt att allt är så jobbigt. Nu Gud vill jag att du botar mig!!!

1 kommentar:

Madde sa...

Det är ju våffeldagen imorgon så får du ge barnen det istället för pannkakor idag :)