fredag 18 mars 2011

Fredag!

Vad hände med våren?! Bläähäää! Hela förmiddagen o en lite stund på eftermiddagen var jag hos syster o passade barn. Jessika & Molly också med en stund. Då fick ju jag kaffesällis ;) Sen var vi så illa tvungna att ge oss ut i snöyran för att inhandla presenter till alla kalas i helgen. Vi fann de vi sökte.

Blev snabbt hem för byte av kläder och sen iväg till lekslottet på kalas (miltons tjejdagiskompis). Herregud så alla ungar svettades haha så himla kul dem hade :) Pannkakor, glass, fiskdamm och sjukt mkt lek. Elvira dumpade jag med Robin.

Nu är jag tillbaka hos syster igen för att sitta barnvakt. Hon o mannen är ute på kuligheter. Jag sitter i soffan och glor på shan banan på tvn med chips & cola. Grabbarna spelar Playstation :/

Älskar den här bilden på Elvira från i sommras hihi. Min underbara skitunge är så söööt!! Hon verkligen gillar att gå nu ;) Ser ju så sött ut... Puss hej!

Inga kommentarer: