onsdag 2 mars 2011

Skilsmässa??!!

Vaknade upp med inte alls mkt träningsvärk. Rätt kaxig var jag då. Tänkte att fan är är ju rätt grymt tränad ändå haha. Nu sitter jag här ett antal timmar senare med sådan fruktansvärd värk i lår och armar. Värre blir det väl imorgon kan jag tro, gaah jag som ska storstäda då :/
Bara att bita ihop och köra på ändå!!

Idag har jag och Emma tagit vår första lunch på nya fiket i Tullinge C. Super mysigt place. Precis det som behövdes där. Kommer nog gå skit bra för dem. Idag när vi kom var det fullt med folk. Vi hade tur som fick ett bord. Varenda Tullingebo ropar nog JIPPI just nu!!!! Rekommenderas verkligen.
Efter lunchen blev det fika hemma hos Madeleine med fika vi köpt med oss från caféet.
När jag skulle hämta upp min lilla prins på dagis såg han alldeles hängig ut stackarn. Han kändes jätte varm och hostade. Tryckte in febertermometern i örat på han direkt när vi kom hem. Nähä ingen feber, konstigt! I med hostmedicin blev det iaf. HAN FÅR IIIINTE BLI SJUK NU!!! Elviras kalas är ju fredag och lördag.

Kvällen har jag och Robin spenderat på Ica Maxi (svärföräldrarna passade barnen). Vi har nu inhandlat allt till helgens kalas (smörgåstårtorna och efterrättstårtorna). Herregud.... vi höll nästan på att separera mitt i butiken. Robin fick nog säkert tvåtusenåttiofem jag-vill-döda-dig-blicken!!!! Tack vare att Jessika var med och log åt oss då och då höll jag modet uppe och fortsatte shoppingrundan. Grejen var att det inte fanns någon särskilt bra planering runt denna handling så då uppstod det endel konflikter typ vid varje stop. Vilket bröd, vilken blandning, vilken skinka, vilka räkor osv. Men vi tog oss igenom allt utan blåmärken och faktiskt sams. Blev därför en cheesburgare på mcdonalds efter haha :)

Nu BB!!

Inga kommentarer: