fredag 25 mars 2011

Sötnosen min ;)





Har sovit 2 timmar med sessan min. Alla minutrar sömn är mkt välkomna just nu. Gör ju allt för att må liiiite bättre imorgon. Sessan vaknade med att skitit ned sig blähä. Blev ett bad och sen fina klänningen på hon fick av mormor & morfar i 1 års present. Ska försöka ta helbild på henne sen så får ni se :) Den är från lipfish och har en söt apa på magen. Föresten så kommer mormor (min mami) hit snart till sjukstugan. Att hon vågar :/


Imorgon är jag kärnfrisk, lovar er!! ;) puss.

1 kommentar:

Mamma sa...

Tack Madde för en trevlig em och goda våfflor på våffeldagen. Ja hon är för Go min solstråle Elvira och pussgurkan Milton. Hoppas du mår bättre idag. Lite förkylning är jag inte rädd för däremot om du hade varit kräksjukan. De är inte kul att få. Kramar mamma