tisdag 22 mars 2011

Sjukstuga!

Ja som sagt så hämtade jag hem Milton med hög från dagis igår. Han fick Ipren och tittade på film tills han somnade på kvällen. Endast 3 skedar yoghurt och 1 festis fick han i sig.

Idag har han fortfarande feber men inte så hög. Jag själv vaknade med jordens huvudverk så det blev en dubbel treo till frulle. Kollade även min feber och jag hade visst lite :/ 100 år sedan jag hade feber faktiskt (tror jag). Elvira snorar också fortfarande precis som varenda unga i detta land just nu.

Idag ska vi kurera oss. Mysa i soffan och äta kiwi :)
Nu dags för riktig frukost. Milton är tom hungrig säger han. Bra tecken :)
Puss på er.

1 kommentar:

Mormor sa...

Stackars Milton då. Hoppas han kryar på sig fort för lag tänkte komma o hälsa på mina söta barnbarn på fredag em. Måste få se när lillan går. Kram till er. Krya på er!