fredag 3 oktober 2008

Bojkottar Idol nu.

Jenny åkte ut. Bläähää, nu är det ingen ide att se skiten. Gillar ingen annan särskilt mycket längre. Det var Jenny jag hejade på, det var hon som gjorde Idol. Nu kom de andra sjunga bäst dem vill, tänker inte titta mer.

Vad har jag gjort av dagen då:
Jobbat från 8-17. Tog en timma att komma till jobbet idag pga strul med tågen. Innan lunch åkte jag på ett migränanfall men det ordnade upp sig efter lite mat och frukt. Tur det så att jag kunde fortsätta dagen ut. Mötte upp Robin på tåget. Åkte sen och köpte pizza och vidare upp till svärföräldrarna för att äta och hämta Milton. Kom hem och satte sig bänkad framför Idol tillsammans med kollektivet + Emma. Nu känns det som att jag borde ta och sova. Ska nämligen jobba imorgon med, 10-18. Det är bra pengar då. 100% Ob. Måste ha pengar till resan.

Godnatt!

Inga kommentarer: