torsdag 23 oktober 2008

Bästis 24 år.


Igår fyllde bästis Jessika 24 år. Stort Grattis i efterskott babe.
Skulle vilja ge henne en miljon paket och massvis med blommor som hon skulle kunna sätta på köksbordet men eftersom man inte har 1 kr i fickan så inte så. Milton och jag ritade teckningar. Milton ritade en stor röd haj och jag fick rita av alla i kollektivet.
Middag: Grekbiffar, ris och tsatsiki.
Dessert: Prinsesstårta, bragochokladkaka, kaffe.
Film: The perfect assistent.
Älskar dig och jag hoppas du får en toppen fest på lördag! Du är min andra halva... skulle inte klara mig utan dig. Hur FAN ska det gå den dagen vi flyttar långt ifrån varandra. Shit, kommer nog gå under jorden. Miljoner pussar och kramar till dig min solstråle!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle inte klara mig utan dig heller darling! Love UUUUUUUUU!! Tack för dom fina presenterna ! Puss puss