torsdag 9 oktober 2008

Min frukost.

Min stabila frukost bestod av:

  • 2 st rostade "pågen längtan" mackor med ost och gurka
  • en tallrik lättyoghurt (vaniljsmak) med havrefras
  • en kopp oboy


Dock inte världens näringsrikaste frukosten med därimot är jag mätt som en gnu. Så nu borde jag stå mig några timmar om jag dessutom äter någon frukt innan jag börjar. I matlåda har jag med mig köttfärsbiffar med potatismos lagat av kocken la Ubbe.


Nu har jag röjt undan lite efter frukosten och med tvätt och leksaker. Ska åka om ca 40 min så jag ska väl sätta mig ned i lugn och ro och glo på "våra bästa år".


Tack och hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi glömde Miltons namnsdag i onsdags "Nils" men här kommer en grattiskram i efterskott från mormor o morfar (som oxå hade namnsdag) vi hörs i helgen