tisdag 14 oktober 2008

Tisdag.

Cornelia sötnos på ingång till Jessika på lite eftermiddagsfika med tanterna.

Tittut!!


Kl 20.30 sitter luffarna i soffan och glor på "Ugly Betty". Madde med mjukisar, Jessika med pippi toffsar och Robin med nyvtvättade fötter + pyamasbyxor. Vilket gäng.





Dagen:

Läkarbesök kl 11.00 som tog ca 45 min. Han pratde på och likaså. Kom fram till att det är spänningshuvudverk jag har troligen och inte migrän. Fick remiss till sjukgymnast och ska även gå och få massage. Ut på promenader och äta regelbundna tider haha good luck med mina arbetstider säger jag bara. Frukost är det ända jag äter nästan exakt samma tid varje dag resten av måltiderna ser olika ut varje jäkla dag. Fick även en remiss till öronläkaren i S-tälje och ska även gå i KGB för mina förbier och all dödsångest jag bär på. Nu ska jag äntligen få bukt på min kropp och själv tänkte jag. Till nyår är jag en ny frisk, pigg och glad tjej på 24 år.


Blev en fralla och citron loka nere på spaaks i Tumba C tillsammans med Annelie, cornelia (som sov) A:s lillesyrra Sofie + pojkvännen Sebbe. Efter det beskvi + kaffefika hos Jessika. Kl 16.00 åkte jag och hämtade upp Milton på dagis.
Ätit fiskpinnar och potatismos med kollektivet + Madde. Vilken kalasmat va? Ingen har mat hemma, ingen har pengar till mat. Så vi tog det vi hade hemma och slog ihop det.
Sedan middagen har jag röjt... dammat, torkat, putsat och fixat eftersom det kommer en mäklare hem till oss imorgon kl 11.00 för en värdering. Okej man behöver kanske inte ha kliniskt rent som på en visning men lite tillfixat kan väl ha så att det blir ett gott intryck. Fått lite blommor att ställa i köksfönstret av Jessika eftersom mina var hela döda haha. Får bli dammsugning + skurning imorgon efter lämning på dagis.

Nu måste jag bänka mig framför tvn, snart är det "Desperata hemmafruarna". Varför jag skrev det på svenska är för att jag är piss dålig att stava på engelska och att prata för den delen också.

Inga kommentarer: