fredag 17 oktober 2008

Godmorgon på er!

Fredag och gud så skönt. Äh strunt prat... inget märkvärdigt inte när man jobbar helg iaf.
Ikväll blir det hem till systeryster efter jobbet för att fira stora Alma 7 år. Då kan Milton och Abbe få röja tillsammans också. Dem blir verkligen "Crazy boys" när de träffas. Så himla kul att se.

Sov inget vidare inatt för Milton skulle "pilla mammas hår" nästan heeeela natten lång. Så man var rätt så trött och mör sen när han vaknade 06.15, inte likt han dessutom. Men Robin var gullig och gick upp och kokade välling (ja micron är sönder), satte på tvn och så. Men vid 7 började han tröttna och ropade "maaaaamma maaaamma". Då tog jag mitt täcke och kudde ut till soffan och myste lite med han samtidigt som jag somnade om. Robin fixade även så han fick äta lite kräm och mjölk innan han blev hämtad av bossen Jonne kl 8.

Nu måste jag göra en helrenovering på mig själv innan jag far till jobbet. Dusch, smink och kläder precis som alltid. Tänkte få i mig något mer än bara frukost innan jag åker också så inte huvudverken kommer. Har klarat mig nu i hela 2 dagar utan en ända symptom *bra va*. Inte tog jag någon tablett igår heller.
Hörs då. Ta de lugnt ikväll..... kram

Inga kommentarer: