torsdag 8 januari 2009

Flyga flygplan.

Så konstigt att vi alla känner så olika för saker och ting. Bästis är hur flygrädd som helst och mår skit dåligt medans jag sitter här och bara längtar. Tycker det är rätt härligt att flyga. Kanske lite små pirrigt vid starten men sen är det lugnt. Sitter inte och mår dåligt utan snarare har jag ett pirr i magen och ett leende på läpparna när planet lyfter från marken. Dock kan jag känna att det kommer att bli jobbigt att sitta still i 6 jäkla timmar i dem där obekväma små hårda stolarna. Blir min längsta flygresa.
Ska bli så otroligt skönt att få komma ner till värmen en hel vecka tillsammans med tjejerna. Att ligga vid poolen och bara dricka hur många drinkar som helst och äta gott hela dagarna. Så glad att vi beställde denna resa ihop.

Hoppas nu Milton inte får någon mammaattack och skriker efter mig på nätterna. Jag är absolut inte orolig över att Robin inte skulle klara av det men vi vet alla som känner honom att han är extremt mammig av sig. Det är som sagt inte bara någon natt utan en hel vecka. Men jag har sagt att jag ska köpa present till honom och det sa Jessika också. Han blev lyckligaste killen i världen då och tyckte även vi skulle köpa till Benny och pappa Robin. Självklart kommer vi att göra det.

Nä nu är det dags att ta cocilanan och sen hoppa i säng. In i dimman....

Är det OK att ha musik i bakgrunden eller är det störande?!
(svara så jag vet vad ni tycker ni som läser)

2 kommentarer:

Anonym sa...

musik i bakgrunden är inte så bra eftersom jag öppnar på jobbet nu tycker dom det är för högt. men du gör som du vill. kram mamma

Anonym sa...

Jag har hittat volymknappen på min dator så jag stängde av helt så nu är det OK för mig att du har ljud på. Man lär sig något nytt varje vecka var man kan knappa på denna dator. Kram igen