lördag 3 januari 2009

Snor och hosta.

Vilken hemsk natt. Den tog aldrig slut och inte min hosta heller. Sattsov i soffan hela natten tills Milton och älskling kom upp på morgonen. Då gick jag och la mig i sängen och sov faktiskt ganska skönt några timmar. Miltonplutt som också fortfarande hostar och snorar somnade i soffan framför tvn.

Vid 13 tiden masade jag mig upp för att få i mig hostmedicin, näsdroppar, Omega-3, Ipren och frukost (varm o´boy + rostad macka). Även Milton ha fått i sig en liten macka idag.

Har varit inne i en dusch så nu känner man sig något mer freschare än innan. Jag och Milton har smort in oss med min systers "förkylningssmörj" bestående av massa olika oljor. Huvudet bultar dock fortfarande även fast jag tog Ipren för ca 3 timmar sedan. Antar att det är hostans fel. Tar ju i som en galning varje gång. Snacka om att jag har fått magrutor nu bara på en dag haha. Värsta träningsverken har jag definitivt. Nyser och snyter mig 150 ggr på en timma. Kul helg.

Inga kommentarer: