fredag 9 januari 2009

Fredagkväll....


Nu har jag kommit hem efter mitt stenhårda arbetspass på 3 dösega timmar. Inga folk, inge att göra. Vi var 2 st de 2 sista timmarna. Har alla dålig ekonomi denna månad?!

Svärföräldrarna har gått hemåt och kvar sitter jag här i soffan framför "Lets dance" i min ensamhet. Milton sover, älskling + kollektivet är i flottsbro och åker snowboard. Har redan hört rykten om att Sandra tydligen ramlat ner från sittliften, hur fan gick det till?! Får nog höra när dem kommit hem. Men det hade tydligen gått bra, inget allvarligt hade hänt som tur var. Nu hoppas jag att det blir någon bra film inne hos bästis senare.

Imorgon ska jag nog hem till syster för att rota i hennes garderob efter snygga kläder att ha med till Spanien. Sen en sväng hem till mamma och pappa för att hämta min resväska. Ja den får inte plats i vårt fullprppade förråd. Allt står på hög och bara väller ut så fort man öppnar gallret. Ändå så rensade vi i somras Fattar egentligen inte vad vi har där inne. Har vi verkligen samlat på oss allt de där på våra fjuttiga 5 år tillsammans?! Ja tydligen... mycket är delvis urväxta bebiskläder, leksaker, barnvagn och olika kartonger med väskor, skor, kläder och snowboardar.

Dags för en kexchoklad. Puss

Inga kommentarer: