måndag 5 januari 2009

No feeling...

När jag tog min cocillana för ca 3 timmar sedan var jag beredd att ligga som en kolli precis som gårdagen. Men icke då. Kände inte mycket denna gång fastän jag tog lika mycket. Kanske var riktigt sjuk igår och reagerade starkare på den. Slapp ligga och dreggla, skönt.

Imorgon har jag planerat att vara helt återställd, vad tror ni om de?!
Hade tänkt att klippa Miltons hår igen, hämta min super varma vinterskor i förrådet och ut och leka lite med Milton, sova med Milton, äta massor av frukt och känna att jag lever igen.
Får hoppas på det bästa. Är fortfarande helt genomtäppt i min jäkla näsa.

Får verkligen sug på att börja träna igen nu när jag läser Jessikas blogg. Hon och Sandra gick på bodypump idag, jag vill också. Avundsjuk jag blir. Men jag ska inte stressa igång någonting då blir väl allt bara en ända pannkaka. Ska återhämta mig ordentligt och SEN är det hårdträning som gäller resten av året (haha).

Inga kommentarer: