måndag 19 januari 2009

Party!

Tror jag borjar bli lite gammal. Klarar inte langre av att festa hela natten lang. Brudarna var ute pa party igar och kom hem vid 5 tiden pa morgonen. Tiden den bara sprang ivag. Drinkar och champagne hela natten lang. Helt sjukt ju att nar vi kom in pa ett stalle och bestallde en drink fick 2 + en hel flaska skumpa i ishink och fina glas. Lite lustigt tycker jag. Andra stallet vi var pa sa var skumpan mycket godare eller sa hade man fatt i sig mer och allt blev godare. Dansade till musik som jag egentligen inte gillar men vi var glada och hade skit kul.
Vi smygbadade i poolen nar vi kom tillbaka till hotellet pa morgonen. Det satt namligen en vakt i entren och holl koll pa omradet (hehe). Busigt varre!!

Tror nog fortfarande jag var nagot berusad nar jag vaknade pa morgonen efter endast 3 timmars somn. Vi kakade frukost och la oss och solade. Idag var det ritkigt varmt + att vi var klena som barn. Suckade och stonade. Orkade knappt ga for att hamta dricka. Fram emot 3 tiden tror jag att jag vaknade till efter lite lunch och bad i poolen. Det kylde ned skallen rejalt.

Nu ska vi satte oss vi baren igen och dricka nagot och spela kort. Alla kanner sig lite slitna, trotta och sega ikvall. Den dar utgangen rackte for ett tag fram over iaf for min del. Karring som jag ar.

Aterigen sa saknar jag dig min alskling. Vill bara ha dig har i min famn och sen pussa pa min lilla miniprins Milton. Nu ar det bara 2 sma dagar kvar tills jag far se er. Langtar sa efter er. PUSS

Inga kommentarer: