lördag 3 januari 2009

Just nu.

Klockan är 18.02.
Jag och Milton har sovit en stund.
Jag har handlat lite på Sabis.
Nyser mer än någonsin
Snyter mig var och varannan minut.
Älskling lagar mat (kyckling, ris, beasås).
Milton äter mazarin och dricker fruktfestis.
Tittar lite smått på "Jönssonligan" på Tv.
Treon jag tagit har börjat värka (skönt).
Milton och jag hostar ikapp.
Milton är världens kinkpelle.
Yes Bolibompa funkade. Nu är Milton helt tyst och nöjd.
Maten är snart klar. Känner dessvärre ingen god doft
Näsan är nu väldigt täppt.
Längtar till min chokladpudding jag köpt.
Ska se "Sex and the City" filmen ikväll.
Hoppas hostan lagt sig en aning till denna kväll.
Hoppas jag mår bättre imorgon.
Hoppas Milton mår bättre imorgon.
Hoppas jag Inte åker på någon mer sjukdom nu innan resan.
Tack och hej.

Inga kommentarer: