onsdag 28 januari 2009

Suck.

Känns som om vi aldrig kommer att hitta någonstans att bo just nu. Redan trött på att sitta på hemnet och kolla om det dykt upp några nya bostäder. Vill inte bo högt upp i någon lägenhet. Om det nu ska vara lägenhet vill jag bo längst ned så man eventuellt får sig en liten uteplats. Vill inte vara instängd mer nu. På sommaren vill jag kunna öppna upp en altandörr, släppa ut Milton på gräsmattan så han får skutta omkring på tomtens medans jag kanske sitter på altan med en kaffe och bara njuter av sommaren.
Blir de en lägenhet högt upp kommer jag verkligen inte vilja öppna upp någon balkongdörr, inte så länge Milton är i närheten. Måste hela tiden ha uppsikt och hela tiden vara noga med att låsa säkerhetslåset. Dessutom vad ska Milton göra på en liten balkong, stackarn. Han vill väl springa omkring precis som alla andra barn. Vill ha inte ha de där kravet på mig att så fort det blir fint väder måste man packa ihop sina saker och åka ut och göra någonting. Jag vill kunna njuta hemma bara också.
Vem vet, vi kanske vinner oss några miljoner på vår trisslott som ligger här brevid mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

har du kollat in den nya 3:an på plommonvägen? kanske är nåt?